Wednesday, October 9, 2013

SkinRich Seven Ageless Essence merupakan produk terbaru keluaran berkualiti daripada Eida Hasan Pretty Shop. Dirumus khas untuk mereka yang ingin menjaga kecantikan luaran dan dalaman dengan mudah, cepat dan berkesan.

Hanya 1 sachet sehari untuk penjagaan kesihatan yang paling unggul!

Sesuai untuk gaya hidup masakini yang menjalani kehidupan aktif dan sentiasa sibuk agar kekal cergas bertenaga, berseri dan yang utama berkeyakinan sepanjang masa. Memiliki kelebihan luar biasa hebat diperkuatkan dengan gabungan pelbagai ekstrak istimewa yang berkualiti tinggi menjadikan ia produk yang mewah khasiat, sangat lengkap dan sangat bermanfaat untuk kecantikan kulit dari hujung rambut hingga ke hujung kuku kaki.

Menggunakan kaedah terkini yang diperhebat dan ditambah nilai serta formulasi dengan kaedah terkini menjadikan SkinRich Seven Ageless Essence produk pemakanan kesihatan terkini yang mampu memberi impak dan kesan seawal 3-7 hari pengambilan!!

Pengguna dapat merasai perbezaan dan keberkesanannya dalam menjadikan struktur kulit lebih halus, lebih lembab, cerah, anjal dan sihat dalam masa singkat. SkinRich Seven AgelessEssence adalah pilihan bagi mereka yang ingin merawat masalah kulit dari dalam seperti jerawat, jeragat, kulit kusam, tidak sekata, kendur, tidak bermaya (pucat), liang pori terbuka, kasar dan ingin memerangi tanda2 penuaan dari awal agar kulit kelihatan lebih muda remaja dari usia sebenar.

Dengan SkinRich Seven AgelessEssence, anda kini tidak perlu lagi melakukan suntikan atau pembedahan kosmetik untuk kelihatan jelita, hebat & awet muda.


SMS/WHATSAPP 017-2795657

----------------------------------------------

No comments:

Post a Comment